Wat met deze blog ?

Ben begonnen met deze blog , over alles en nog wat …

Ik heb zeer lang moeten nadenken over een geschikte titel voor mijn blog , en uiteindelijk heb ik deze plots gevonden , en ben er best tevreden mee .

Hoofdzakelijk zal ik schrijven over dieet in het algemeen , het bijhouden van de meeste interessante artikels geschreven door ( meestal ) professionele auteurs , de meest interessante blogs eventjes belichten , …

Soms zal ik mijn eigen persoonlijke mening of ervaring neerpennen .

Ik zal dat dan hier ook vrijuit en zonder enige vorm van censuur kunnen doen . Wat op een forum niet altijd het geval is ( was ) . Ik voel me ook veel beter bij bloggen dan bij discussies te moeten voeren op een of ander forum , Ook zal ik hier zonder enige dwang of verbintenis iets kunnen schrijven , omdat ik niets heb te verkopen , en niet financieel gebonden ben om naar de buitenwereld toe een bepaalde voedingsstrekking uit te dragen . Ik zal gewoon kunnen schrijven gewoon hoe ik de zaken zie en ze zo goed als mogelijk kwaliteitsvol documentariëren.

Soms zal ik schrijven in het Nederlands , maar soms ook deels Engels / deels Nederlands , soms zelfs volledig Engels .

Ik heb reeds een poging gewaagd om een blogje te beginnen , eentje in het Nederlands en eentje in het Engels , maar dat is gewoonweg onbegonnen werk . Het initiatief is een stille dood gestorven .

Daarom deze enkele blog in twee talen .

Ik ben voorlopig nog serieus wat aan het prutsen met de instellingen van mn blog . Sommige zaken zou ik anders willen zien . Misschien kies ik een andere template ( sjabloon ) voor deze blog . Hopelijk komt het goed de komende maanden .

Het aangename aan een eigen blog is dat ik eens zonder het geringste greintje schuldgevoel off-topic kan gaan

About Alles Wat Is

Blogging mostly about nutrition , diet , supplementation , ... but also about everything that caught my attention and enthousiasm in the media , people and life .
